Design
Hardware
Pret
OS
Autonomie
User rating
Pros: LG Optimus G este un smartphone cu un raport performanta/pret excelent. Cu un design elegant, cu finisaje excelent prelucrate, cu un display ce reda imaginiiile la o calitate superioara, cu un cuplu procesor quad core, RAM 2 GB, procesor grafic performant si spatiu de stocare de 32 GB, cu o camera foto/video ce dispune de un senzor de 13 MPx cu ajutorul caruia face fotografii clare si filmeaza in Full HD, LG Optimus G este fara indoiala un smartphone de top foarte bine pus la punct. Sistemul de operare cu interfata intuitiva customizata de cei de la LG este de asemenea un plus.
Cons: Minusurile lui Optimus G consta in bateria cu doar 2100 mAh ce ofera o autonomie decenta (ca si in cazul celorlalte smartphone-uri din categoria sa) si faptul ca carcasa nu se poate desface (aici e o arma cu doua taisuri), deci nu se poate inlocui bateria decat la service, iar SIM-ul trebuie introdus in lateral (microSIM) exact ca la iPhone si la HTC One.

Cei de la LG nu s-au facut prea mult remarcati pe piata de smartphone-uri desi au avut in trecut cateva modele foarte bune si aici putem aminti de Google Nexus 4 sau de LG Optimus L9, smartphone-uri din categorii diferite dar cu priza destul de mare la public.

optimus-g-cutie

In momentul de fata LG E975 Optimus G este cel mai scump smartphone marca LG ce se gaeste in magazinele din Romania. Urmeaza in curand sa apara si fratele sau mai mare, LG Optimus G Pro, dar pana atunci o sa discutam doar de Optimus G care are un pret destul de accesibil pentru un smartphone de top. In momentul de afta pretul pentru LG E975 Optimus G este de ).

Design

La acest capitol LG Optimus G imbina placut mai multe abordari pe care le-au avut diferiti producatori in ultima perioada de timp. Stilul negru, elegant si stralucitor i se potriveste ca o manusa modelului de la LG. Carcasa este patratoasa, foarte putin rotunjita la colturi si aduce aminte de cea a lui Galaxy S2, smartphone a carui design a fost declarat cel mai bun din anul 2011 si care a ramas in amintirea tuturor celor care l-au tinut macar odata in mana. Cum am spus si mai sus, carcasa este de culoarea neagra, atat pe partea din spate cat si pe partea din fata. Carcasa din spate este lucioasa dar are si o textura foarte fina ce ofera un aer elegant, dar nu numai ci si un grip excelent pentru ca telefonul sa se aseze foarte bine in palma si sa fie usor de manevrat.

optimus-g-design

link track

Specificatii tehnice

La capitolul dotari tehnice putem spune ca cei de la LG nu au facut altceva decat sa ofere utilizatorilor un smartphone performant la un pret extrem de bun. De inceput o sa incep cu display-ul care este True HD IPS Plus cu o diagonala de 4,7″ (adica in tendintele pietii) si cu o rezolutie de 768 x 1280 pixeli, iar densitatea ecranului este de 318 dpi. Culorile sunt unele foarte clar, insa contrastul cred ca este cel care face din ecranul lui Optimus G unul dintre cele mai senzationale disponibile pe un smartphone.

Optimus-G-review-romana

Continui cu adevaratele dotari de sub capota si anume cu procesorul Snapdragon S4 Pro, un model quad-core ce ruleaza la o frecventa de 1,5 GHz, acesta este sustinut de o memorie RAM cu o capacitate de 2 GB, iar pentru pasionatii de jocuri pe telefon specific si faptul ca LG Optimus G este dotat cu procesorul grafic Adrena 320. Spatiul de stocare este un alt atu ce merita luat in calcul atunci cand nu esti decis asupra modelului viitorului tau smartphone pentru ca este unul foarte generos, mai exact dispune de 32 de GB.

Conectivitatea acestui model este una obsinuita pentru un smartphone din categoria sa, astfel avem la dispozitie tehnologia bluetooth, versiunea 4.0, GPRS, NFC, port microUSB si bineinteles, Wireless.

Camera foto/video principala este dotata cu un senzor foarte bun de 13 MPx, pozele pe care aceasta le face sunt de calitate, mai ales cele din timpul zilei. Pe timp de noapte este stiut faptul ca majoritatea camerelor integrate pe telefoane sufera la capitolul calitate, dar daca vreti neaparat sa faceti poze si noaptea LG Optimus G vine dotat si cu un blitz LED care va ajuta in acest sens. Pe partea de video spun doar ca aceasta camera filmeaza in Full HD, un lucru perfect norma in ziua de azi. Camera frontala este una de calitate avand un senzor destul de bun, 1.3 MPx, senzor ce ajuta la o videoconvorbire de o calitate mai buna.

Bateria, off-ul pe care majoritatea smartphone-urilor din ziua de azi il au, are o capacitate de 2100 mAh si poate oferi o autonomie relativ buna in conditii de utilizare normala, in principal excludem jocurile care sunt mari consumatoare de energie. De retinut si faptul ca bateria nu poate fi scoasa, ea este prinsa in carcasa si pentru a o schimba va trebui sa mergeti cu telefonul la un service autorizat.

Sistemul de operare este Android 4.1 Jelly Bean, iar cei de la LG ofera si o surpriza placuta la acest capitol ce consta in interfata TouchWizz Optimus UI 3.0 customizata de ei, o interfata intuitiva si foarte bine organizata.

Ca informatii suplimentare spun ca acest model de smartphone utilizeaza cartela microSIM ce trebuie introdus in partea laterala precum la iPhone.

link track

Concluzii si pareri

In concluzie pot spune ca la pretul pe care il are in momentul de fata  si in comparatie cu celelalte smartphone-uri din categoria sa, LG Optimus G este un smartphone ce merita sa fie luat in considerare. E evident ca la fel ca si alte smartphone-uri are si el minusurile lu, dar acestea trebuie cantarie si comparate cu cele ale altor modele, iar in final tu ca si client interesat in principal de satisfacerea nevoilor tale de zi cu zi, sa alegi modelul potrivit pentru tine.

Pareri si intrebari ale celor care au achizitionat sau vor sa achizitioneze LG E975 Optimus G:

LG Optimus Optimus G este un telefon perfect pentru mine, il consider mai bun decat oricare alt smartphone cu acelasi pret sau mai mic ca el, ca de ex. sunt de parere ca LG Optimus G il spulbera la toate capitolele pe Galaxy S3, rivalul sau declarat.

link track