Anul acesta cei de la eMAG au promis o surpriza de Black Friday, iar eu am zis ca n-ar fi rau sa incerc sa ghicesc aceasta MARE SURPRIZA anuntata:

Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an! @ eMAG Blog

M-am gandit la 3 variante pentru MAREA SURPRIZA anunta-ta:

Varianta I – REDUCERE SPECTACULOASA LA UN SUPER PRODUS

*Disclaimer: nici unul dintre produsele mentionate mai sus nu a fost anuntat de catre eMAG cu reducerea respectiva. Eu doar am presupun ce surpriza ar putea pregati cei de la eMAG.

VARIANTA II – Reducere spectaculoasa la un smartphone (in colaboare cu un partener)

O alta idee ar fi ca eMAG impreuna cu Vodafone sa ofere doar pentru un numar limitat de clienti un super telefon cu o super reducere daca este cumparat impreuna cu un abonament. Ca de exemplu:

in loc de 2.109 lei.

VARIANTA III – O SUPER MASINA CADOU

Si in fine, o ultima incercare de a ghici MAREA SURPRIZA ma gandesc la o (ca se stie parteneriatul dintre eMAG si ei) cadou pentru unul cintre clientii eMAG din vinerea neagra. O tragere la sorti pentru cei care cumpara de Black Friday produse de la eMAG si ceva de genul la fiecare 100 de lei cheltuiti sa primesti o sansa in plus la tragerea la sorti si o limita de pana la 50 de sanse sau ceva de genul acesta (asa s-a procedat de Halloween).

de-ti vine sa mori

La fel de posibil ar fi sa dea cadou 3 masini pentru ca a oferi 3 sanse de castig, iar numarul clientilor ar creste proportional.

Daca vrei sa castigi 1.000 de lei de la eMAG intra pe blogul lui Radu sau pe cel al lui Arhi si da-ti cu parerea despre ce ar putea fi MAREA SURPRIZA pregatita de eMAG.

aaaabf

Ma repet, nu detin nici o informatie oficiala din partea eMAG despre aceasta mare surpriza pe care au anuntat-o chiar si pe blogul magazinului ci doar incerc sa o ghicesc, deci orice asemanare cu adevarat surpriza este pur intamplatoare.

Ceea ce si-au propus cei de la eMAG pentru Black Friday-ul de anul acesta este dublarea vanzarilor, adica de la 11 milioane de euro inregistrate anul trecut la 22 milioane de euro, acest lucru nu poate fi corelat decat si cu o dublare a vizitatorilor, iar daca anul trecut au “calcat” pragul magazinului online peste 2,5 milioane de vizitatori, anul acesta eMAG estimeaza un numar d epeste 4 milioane de vizitatori, iar pentru acest lucru cei de la eMAG au investit 500.000 de euro in platforma si servere.

Tot la conferinta de presa organizata pentru a anunta planul acestui Black Friday cei de la eMAG au precizat ca isi doresc sa darame inca un mit legat de vanzarile de Black Friday si anume ca nu vor fi reduceri doar la produsele ce fac parte din lichidarile de stoc.