badge_coletO premiera pentru un magazin online din Romania, insa cred cu au avut mai mult tupeu decat minte cand au decis sa lanseze acest serviciu denumit sugestiv “Deschiderea coletului la livrare”. Nu spun ca nu este un lucru benefic numai ca au de educat sute de mii de oameni si cum cred ca stiim deja, un astfel d elucru implica un efort enorm si multi nervi pentru ca romanii sunt obisnuiti sa faca lucrurile cum vor ei si daca le lasi o portita libera vor face in asa fel incat sa ias ape portita aceea de oricate ori vor avea ocazia.

Din cate tin minte acest serviciu a mai fost oferit de actualul partener de logistica al celor de la eMAG si anume Fan Courier. Cred ca si eu am cerut deschiderea coletului la livrare cand am cumparat ceva de pe Okazii cu foarte multi ani in urma. Serviciul a fost inchis tocmai pentru motivul detaliat mai sus, romanii au desfacut coletele si nu erau multumiti de marfa as aca cereau banii inapoi sau vroiau sa ofere mai putini bani si etc., lucruri care se vor intampla cu siguranta si de acum incolo.

Dar sa lasam lucrurile negative deoparte si sa ne concentram pe cele pozitive ca pana la urma acest serviciu este unul pozitiv pentru clientii eMAG care pot acum sa evite produsele cu defecte fizice.

Acest serviciu va ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic), nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Parerea mea e ca acest serviciu este unul cu doua taisuri si sunt sanse destul de mari ca el sa nu apuce anul 2014, dar sper sa ma insel. Mai multe detalii legate de noul serviciu gasiti pe info.emag.ro